نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب سرو به همراه خواب سرنگ

سکس

 تعبیر خواب - سرو
ديدن سرو در خواب حشمت و جلال و بزرگي و سرفرازي است. هر چه سرو رفيع تر باشد رفعت جاه بيشتر است و سر فرازي افزونتر. اگر ببينيد سرو هرس مي کنيد و در زمين مي کاريد کار مهمي انجام مي دهيد که موجب سرفرازي شما مي شود و کاري را آغاز مي کنيد که فرجامي نيک دارد. در دو حالت ديدن سرو خوب نيست . اول اين که آن قدر بلند و رفيع باشد که تا آسمان دوام يابد و نوک آن را نتوانيد ببينيد ديگر آن که سرو بار داشته باشد که مي دانيم سرو از درختان بي بر است.

تعبیر خواب - سرنگ
 سرنگ نصيحتي و خيرخواهي و دلالت و راهنمايي است و کسي که سرنگ دارد و آن را به کار مي برد شخصي است که قدرت پيدا مي کند، خيرخواه است و اعمالش مي توانند مشکل گشا و راهنما باشند. اگر در خواب ديديد که سرنگ داريد و براي مصرف شخصي خريده ايد مشکلي داريد که با يک راهنمايي و کمک فکري رفع و آسان مي شود. اگر ديديد او سرنگ دارد انساني است خيرخواه و مشکل گشا که در مسير زندگي شما قرار مي گيرد. اگر ديديد ديگري مي خواهد به شما آمپول بزند و سرنگ را آماده کرده و شما اکراه و ابا داريد، کاري کرده ايد که مستحق شماتت و سرزنش ...
هستيد يا کاري مي کنيد که مي بايد به شما تذکر بدهند و اگر اکراه نداشتيد و ابا نشان نداديد و در واقع نترسيديد مشکلي داريد که به اندک کمکي آسان مي شود.

سکسی





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: